Onze Peugeot 405 club garage, EH Autoservice !
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

ff voorstellen. Arno

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
arno83
Nieuw


arno
Registratie: 6-12-2007
Berichten: 3
Woonplaats: Cuijk
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 06 Dec, 2007 19:22    Onderwerp: ff voorstellen. Arno Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi beste mensen.


ik ben Arno, kom uit Cuijk (onder Nijmegen) ben 24 en werk als autoschade hersteller/spuiter.

Op het moment ben ik 405loos maar ben weer opzoek naar een nieuwe.

Nadat ik veel met peugeot heb gedaan, nu VW rij wil ik toch weer terug naar een 405.

Ik begon met een 106je rallye daarna een 106 Xsi, 205 GTI en toen ik mijn auto in de winter liever niet buiten had staan besloot ik een oudere auto te kopen. Zo kwam ik perongelijk bij een 405 SRI uit en mocht hem voor 125euro meenemen. Dusss die kon ik niet laten staan. De auto had een storing door het alarm systeem. Ik heb toen besloten het complete alarm er uit te slopen en ik had een perfecte auto. Toen later de Apk er aan kwam mankeerde er toch wel veel aan de auto dus heb ik hem weg gedaan.
Daarna kocht ik weer een 106 xsi. Deze auto mankeerde vanalles en heb ik 2 weken later aan een vriend verkocht.
Toen besloot ik een nieuwere auto te kopen. Zo kwam ik bij een 206 1.6 16v van 2003. De auto kocht ik met schade en moest dus gemaakt worden. Toen hij bijna af was en hij weer rijdbaar was reed ik er dus lekker in rond ZONDER de juiste velgen en banden devil Die banden werden dus het eind van de 206.
Toen ik net 2 weken lol had van de auto vloog ik door modder op de weg en slechte banden dus uit een bocht waar door ik 2 bomen ramde. Dussss de volgende auto weg!

Daarna besloot ik toch maar weer een wat oudere auto te kopen en ik miste mijn ouwe 405je wel eigenlijk.
Zo kwam ik weer bij een Witte SRI, Het mos groeide er op en het leek nergens na.
De auto toch maar gekocht, flink gewassen enzo en er kwam een bijna nieuwe 405 onder het mos uit. Het bescherm folie zat nog op de chrome lijsten van uit de fabriek.
De auto was echt als nieuw op 1 klein deukje na maar ach dat mag ook wel voor een auto van 17jaar oud.

Toen ik dus weer 4 weke gelukkig was met een mooie 405 vond een man het nodig zijn 407 in mijn 405 te boren devil

Dit deed mij meer pijn dan de 206 maar ik was even klaar met peugeot en omdat ik een paar oude vw`s en een audi aan het restaureren ben badacht ik me eens een golfje te kopen.
Leuke auto hoor maar nu naar 4maanden heb ik het ook wel weer gehad met de golf en ben ik eens aan het rond kijken naar een 405 break SRI ofzo.

zo kwam ik dus bij deze site en begon ik rond te kijken en tja.......... nu wil ik er echt gauw 1. Very Happy

Weet er iemand nog iets te staan met een beetje schade ofzo? Ik wil hem waarschijnlijk toch zwart hebben dus hij word dan toch gespoten.

Hier even een foto van mijn laatste 405. Toen hij dus al in elkaar gereden was.
Had geen tijd gehad om voor die tijd er foto`s van te maken, zo kort was mijn plezier dus van de auto. Sad


Click to view full-size and click again for resized image

Groeten Arno


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 06 Dec, 2007 19:30    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom een flinke geschiedenis aan auto's al! En ook een hoop pech.
Hopenlijk lukt het je om een leuke 405 te vinden!



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Do 06 Dec, 2007 19:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Goh, jij heb al een aardige Peugeot historie Neutral

maar anyway, welkom bij op het forum!

hoplijk vind je snel wat leuks, en we zijn benieuwd whistling


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Daan
Drive-hard fan


Daniel
Registratie: 20-1-2006
Berichten: 13001
Woonplaats: Arnhem
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 06 Dec, 2007 19:42    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi Arno....

Welkom op het forum.

Mijn 405 staat te koop.
http://www.peugeot405club.nl/f.....php?t=6983

En ik woon in Elst vlakbij Nijmegen Wink



Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
arno83
Nieuw


arno
Registratie: 6-12-2007
Berichten: 3
Woonplaats: Cuijk
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Do 06 Dec, 2007 20:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Dank u dank u!!!

@Daan: Ik wil eigenlijk liever een break. De witte 405 van mij had rond de ramen enzo chrome lijsten zitten.
Zo'n uitvoering wil ik eigenlijk weer maar weet eigenlijk niet precies waar ik dan naar moet zoeken. GLS, GLX, SRI, GR ...... De ene uit voering heeft t wel en de andere weer niet.
Is dat een specifiek type met al dat chroom er op?

Gr Arno


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Do 06 Dec, 2007 20:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
SRI, GTX dat zijn de luxere modellen.
Er zijn meer modellen met chroom rond de ramen, en anders is het wel van een sloper af te halen of zo.
Zo customizen we de auto's hier Very Happy



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Matthijs405
405 Stalker


Matthijs
Registratie: 15-11-2006
Berichten: 5412
Woonplaats: Rotterdam
Leeftijd: 36

BerichtGeplaatst: Do 06 Dec, 2007 23:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
arno83 schreef:
Dank u dank u!!!

@Daan: Ik wil eigenlijk liever een break. De witte 405 van mij had rond de ramen enzo chrome lijsten zitten.
Zo'n uitvoering wil ik eigenlijk weer maar weet eigenlijk niet precies waar ik dan naar moet zoeken. GLS, GLX, SRI, GR ...... De ene uit voering heeft t wel en de andere weer niet.
Is dat een specifiek type met al dat chroom er op?

Gr Arno


ik heb een glx, en die heeft het ook whistling
en inderdaad, heeftie het niet, dan maak je het Very Happy


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Razer
405 Maniak


Niels
Registratie: 8-11-2005
Berichten: 1741
Woonplaats: EH Zierikzee..
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Do 06 Dec, 2007 23:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
welkom hier Smile

maar zon klapper is als schadehersteller toch wel zelf te maken?
een nieuw front en schermen haal je zo van de sloop, je kunt t zelf spuiten, ander koplampje en hij is weer perfect Smile

waarom toch wegdoen?



Click to view full-size and click again for resized image
Click to view full-size and click again for resized image

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
arno83
Nieuw


arno
Registratie: 6-12-2007
Berichten: 3
Woonplaats: Cuijk
Leeftijd: 40

BerichtGeplaatst: Vr 07 Dec, 2007 8:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klopt qua plaat werk was hij wel te maken maar de kop stond goed om. De versnellings bak zat vast en aandrijf as was afgebroken.
Tuurlijk is alles te maken maar ik was er op dat moment best zat van en heb hem weg gedaan.
Later heb ik daar best spijt van maarja hij is al weg.

gr


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls