Zakenauto van het jaar 1995
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

weer n jonge gast der bij...
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 16 Mrt, 2007 16:14    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hej

Ik zou nog wat plaatsen wat ik met de 405 aan het doen ben...

Heb een sub + versterker gekocht..

Versterker: 2-kanaals 500 Watt van Stealth
Sub: Visaton Blizzard peak: 450 Watt RMS: 350 Watt

Heb deze achter in liggen foto's volgen....


Verder staat de 405 nu bij de grage met een lek ergens bij de versnellingsbak waarschijnlijk een rubber kapot... maar dat hoor ik vanmiddag/vanavond...
Ik hoop dat snel gemaakt kan worde (of zelf maken)

Thijs


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 23 Mrt, 2007 14:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
De lek die ik had bij de versnellings bak wasa een doorgesleten kering zelf gemaakt met wat klote het is nu weer dicht en lekt niet meer:)

Thijs


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Vr 23 Mrt, 2007 14:41    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Toch niet op de break manier gekit he? Very Happy

Maar mooi dat het weer gemaakt is, scheelt je heel wat olie Very Happy



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 23 Mrt, 2007 21:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb er een nieuwe kering ingezet... met veel gekloot...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 06 Feb, 2009 18:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik heb inmiddels alweer wat verandering aangebracht, ben afgelopen week veel bezig geweest om mijn speedlines er onder te krijgen.. en er zit een andere voor bumper op met mistlampen. dit omdat ik de vorige beetje lomp eronder uit heb gereden.

Hier de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=VFNMXQT7


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Vr 06 Feb, 2009 21:56    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Goed bezig Wink

Ga je die bumper nog (laten) spuiten?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Za 07 Feb, 2009 20:59    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ja mischien dat ik dat zelf wil doen, als ik aan de kleur kan komen... maar het heeft nog geen haast...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 20 Feb, 2009 21:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
heb weer wat nieuwe foto's gemaakt
van mijn toerentaller bak.

en heb er een digitaal klokje in gezet..

en wat foto's hoe hij er nu bij staat..

Thijs

http://www.mijnalbum.nl/Album=VFNMXQT7


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
break22
405 Verslaafd


bob
Registratie: 19-3-2006
Berichten: 787
Woonplaats: hilversum
Leeftijd: 56

BerichtGeplaatst: Vr 20 Feb, 2009 22:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
dat begint aardig op de break22 te lijken

ook P3KB kleurcode zo te zien.
speedline's
toerenteller klokkenhuis erin.

Hmmmm, nou moet ik weer eens aan iets nieuws beginnen,



Nee hoor agent, dat op m'n voorwiel ging per ongeluk.

406 break srx
17 inch MSW
momp
ex 405 break xu7jp p3kb

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage View Car Profile
Fritske
405 Kenner


Thijs
Registratie: 28-7-2006
Berichten: 177
Woonplaats: Asten
Leeftijd: 35

BerichtGeplaatst: Vr 20 Feb, 2009 22:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ze lijken idd veel op elkaar;)

het is inderdaad een P3KB kleurcode


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls