Ongekend Talent...
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Carfanatics stelt zich voor
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 10:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
haha, nah dat hoeft natuurlijk ook weer niet he Very Happy blushing blushing blushing blushing blushing blushing blushing blushing

Mn baas zou willen dat ik er minder tijd is stop



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
EH Autoservice
Technisch Moderator


Edgar
Registratie: 25-7-2005
Berichten: 17960
Woonplaats: Zierikzee !!!!!
Leeftijd: 54

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 10:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
de waarheid mag gezegd worden , en mensen mogen er zeker aan herrinerd worden als ze er even niet bij stil staan Razz


Click to view full-size and click again for resized image


"je kunt je aan je neus laten opereren , maar het is en blijft een gok"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 12:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
blushing


Even ontopic.

Ik heb contact opgenomen met de leverancier van deze actie, en zij bevestigen de actie.

Zij hebben dus inderdaad de deal samen met carfanatics geregeld.

Voor mij is dit toch echt genoeg bevestiging.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 12:29    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Mooi zo Smile Misschien verstandig om al het gez13k hierover uit het topic te gooien, zonde van zijn wie-is-wie.


autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 12:32    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Niet echt nodig, hij heeft geen 405 dus eigenlijk is dit topic verder niet nodig.


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 13:38    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
en wat nu ?


405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 14:23    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nu niks... Razz

Welkom op hety forum.... Wink



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 16:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Wat voor auto rij je eigenlijk, Carfanatics? En heb je er een foto van? Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35014
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 16:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Seat Toledo


Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Wo 10 Jan, 2007 17:05    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Cool, daar heb ik ook in leren autorijden......
Toen ik 18 werd was mijn lesauto ook een seat toledo.
Opzich geen rare auto's.



Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
carfanatics
405 Liefhebber!


Mark
Registratie: 15-12-2006
Berichten: 53
Woonplaats: Den Bosch

BerichtGeplaatst: Do 11 Jan, 2007 14:45    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi mensen,

Ik heb een 2001 seat toledo 110Pk tdi asv in signo uitvoering. Deze heeft vrijwel alle opties, op enkele dingen na.
Hij is zwart metallic, en gechipt naar 144 pk en 334Nm koppel.
Verder heb ik er een aantal dingen aan veranderd zoals, schroefset, angel eyes, chrome kentekenplaathouders, chrome middengrillerand, short stick antenne, letters van de achterkant gehaald, en toledo op het midden van de koffer gezet nu. Owja, er zit ook xenon in en W8 verlichting. Dat is voorin tussen de zonnekleppen een speciale unit met 2 leds en verlichte knoppen. Allemaal in de kleur rood. Alles is rood verlicht binnen trouwens.
Zal proberen de opties te noemen ff:
Middenarmsteun voor en achter, climat control, cruisecontrol, 4 elektrische ramen, rolgordijn achter, stoelen in hoogte verstelbaar, mistlampen voor, centrale vergrendeling op afstand in sleutel, startblokkering, 8 speakersysteem, standaard 6 cd wisselaar en ik zal nog wel wat vergeten zijn.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Do 11 Jan, 2007 14:47    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Klinkt goed. Foto's? Rolling Eyes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
smollie307
SPAMmer


b a r t
Registratie: 1-8-2006
Berichten: 3758
Woonplaats: Tilburg NO

BerichtGeplaatst: Do 11 Jan, 2007 14:48    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
het is wel geen 405 of niet eens een peug, maar....

Worthless



groeten van Bart
Click to view full-size and click again for resized image
307 SW HDi 2.0 110pk Rouge Lucifer 17"Challengers, chromen grill, parrot 3100, voor verlaagd (bijna)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger View Car Profile
carfanatics
405 Liefhebber!


Mark
Registratie: 15-12-2006
Berichten: 53
Woonplaats: Den Bosch

BerichtGeplaatst: Do 11 Jan, 2007 14:49    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Standaard 16" lm velgen vergat ik in elk geval nog.
Boordcomputer met alle gegevens zoals, gemiddeld verbruik, aantal kilometers dat je nog kan rijden met een tank, gemiddelde snelheid, reistijd, die je ook na 2 uur rijden waarschuwt dat je ff moet stoppen, temperatuurmeter die je waarschuwt bij vorst, hij geeft aan als de ruitensproeiervloeistof op is, alarm als handrem er nog opstaat, anticarjacking, als je gaat rijden gaat de deur automatisch op slot.
Verder kan ik het scherm van de climat control gebruiken voor nog heel veel dingen. Zoveel dat ik het zelf niet weet. Ik weet alleen hoe je de snelheid erop kan zien en de koelvloeistoftemperatuur.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
carfanatics
405 Liefhebber!


Mark
Registratie: 15-12-2006
Berichten: 53
Woonplaats: Den Bosch

BerichtGeplaatst: Do 11 Jan, 2007 14:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zal binnenkort wel een paar foto's plaatsen. Moet ie eigenlijk wel eerst gepoetst zijn natuurlijk Razz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 6 van 12
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls