Wereldwijd geleverd in 111 landen
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

Carfanatics stelt zich voor
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ronald
Drive-hard fan


ronald
Registratie: 9-10-2005
Berichten: 13420
Woonplaats: Delft
Leeftijd: 50

BerichtGeplaatst: Za 06 Jan, 2007 15:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
BTBW heeft ook besloten om het verkoop topic weer open te gooien... Wink

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Matthijs
405 Freak


 
Registratie: 20-8-2005
Berichten: 6902


BerichtGeplaatst: Za 06 Jan, 2007 17:28    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
inderdaad, hou er nou maar over op, de boodschap is overgekomen..

heb je al 40 xenon-sets? of ging dit nog over die fietsbellen?


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Zo 07 Jan, 2007 22:51    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
ik vind het ook een beetje vreemde zaak

en ons vergelijken met andere clubs heeft geen zin, wij gaan voor orgineel Wink


we moeten wel duidelijk zijn wat wel of niet mag,
dus daar moeten we nog naar gaan kijken, een priunt voor de ledenvergadering van as 27 februari



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:00    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Had me een paar dagen geleden 's aangemeld op carfanatics om daar 's rond te neuzen ( al helemaal niet om daar iets te kopen natuurlijk ), en voor je het weet, heb je een mailtje van ze in je spambox.

Quote:
Hallo mensen,

Dit bericht is bestemd voor alle deelnemers aan de Pilot Xenon actie.
De aktie verloop zeer voorspoedig tot op heden en wij willen alls voor eind volgende week afgerond hebben. Als jij je ingeschreven hebt voor deze aktie kun je jouw persoonlijke adresgegevens doorsturen naar: webmaster©carfanatics.nl
Ik maak een lijst met adresgegevens en stuur deze door naar de leverancier.
Betaling wordt gedaan via mij. Ik ga hiervoor donderdag aanstaande een betaalrekening openen waarop de transactie kan plaatsvinden. Dit nummer is mij nu dus nog niet bekend.
Zo snel het rekeningnummer bekend is laat ik dit jullie weten en stel ik een termijn waarop de betaling binnen dient te zijn. Mensen di! e niet op tijd betalen vallen helaas buiten de boot.
Wij willen niet dat degene die wel op tijd betalen de dupe worden van laatbetalers.

Hou hier dus rekening mee!

Alvorens ik de betaling doe laat ik de leverancier het hele bedrag nog een keer berekenen om te kijken of alles klopt. Als dat het geval is maak ik alles in een keer over naar hem en gaat hij versturen.
Je ziet soms Pilot xenon setjes voor lagere prijzen. Er kunnen dan 2 dingen mogelijk zijn: Of het is geen echte Pilot xenon, of het is een leverancier die zich niet aan de regels houdt.
Op dit moment is het niet mogelijk goedkoper aan deze setjes te komen.
Wij hebben ze rechtstreeks van de fabrikant van Pilot. Leveranciers van Pilot die onder deze prijs gaan zitten krijgen geen Pilot meer uitgeleverd omdat ze de markt kapot maken.
Dit heeft de fabrikant mij bevestigd. Pilot heeft een naam hoog te houden en kan niet op een lijn gesteld worden met goedkopere setje! s van veel mindere kwaliteit.

Ik hoop jullie voldoe! nde gein formeerd te hebben bij deze.
Dit bericht is gelijk een test voor mij om te kijken hoe de berichtfunctie werkt.

We hopen iedereen in de toekomst nog vaak van dienst te kunnen zijn met acties zoals deze en danken jullie voor je deelname aan deze actie.
Zonder jullie als deelnemers hebben dit soort acties geen kans van slagen.
Als deze aktie jou goed bevallen is vertel het voort. Probeer andere forumleden van de autoclub waar jij vandaan komt ook te interesseren voor dit soort akties. Dit is het enigste wat wij terugvragen. Met zijn allen staan we veel sterker en laten we zien dat de klant koning is!
Hoe meer mensen hoe beter dus. Deze manier heeft ook voor de leveranciers voordelen.
Hij weer immers van tevoren hoeveel producten hij in voorraad moet nemen.

Laat na afloop van de aktie ook even op het forum weten wat je vind van deze aktie en het verloop ervan.
Ook kun je er je ervaringen met je zojuist aangeschafte product kwij! t.

Met vriendelijke groet,

Mark


Na dit gelezen te hebben, moest ik ineens denken aan een ander berichtje :

Quote:
Ok, misschien haal ik toch iemand over. Bi-xenon komt op 200 euro een set. Ik kan proberen er nog wat af te krijgen misschien.

Het werkt zo:

Je meld je aan op carfanatics en zet jezelf op de lijst met geinteresseerden. Volgende week mail ik de lijst door naar de leverancier, zodat hij weet wie er via ons aan de xenon aktie meedoen.

Daarna kan iedereen zelf zijn xenon set afhalen of bestellen. Het kost eigenlijk weinig meer moeite dan normaal, alleen kopen we met veel mensen tegelijk een xenon set bij de leverancier.
Voor hem is dit ook handiger omdat hij van tevoren weet hoeveel hij in moet slaan en hij ook weer korting kan bedingen bij de groothandel.

Het is dus niet zo dan men bij mij moet betalen ofzo. Op deze manier zijn er geen mensen die alles ophouden door te laat te betalen ofzo.
En we zitten in no-time aan een grote groep geinteresseerden omdat ik op veel forums aktief ben.


Vele mensen zullen mij wel een enorme zeiker vinden, maar zoals ik al eerder gezegd heb vind ik het een dubieus initiatief. Als je een beetje betrouwbaar over wil komen, vertel dan niet steeds een ander verhaal.
Voor de mensen die wel gaan bestellen, en dus vooraf aan Mark betalen.
.....ik hoop voor jullie dat het goed uitpakt. ( neemt niet weg dat er twee keer iets anders wordt verteld )



peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
carfanatics
405 Liefhebber!


Mark
Registratie: 15-12-2006
Berichten: 53
Woonplaats: Den Bosch

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Je hebt blijkbaar niet goed gelezen Wink

Maar als je je accountnaam ff meld hier dan zal ik m verwijderen en je ip bannen.

Dan heb je van mij geen last meer.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:04    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als je alles even goed leest op de site, zie je dat dat vermeld is, je zou dit mailtje alleen moeten hebben gehad als je je had opgegeven om te bestellen.

Ik heb er alsnog vertrouwen in.

Daarnaast is zijn domein op zijn naam geregistreerd en dus op te vragen.



Peugeot 405, que hermoso culo!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Ik zal de arabische versie wel gelezen hebben


peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
carfanatics
405 Liefhebber!


Mark
Registratie: 15-12-2006
Berichten: 53
Woonplaats: Den Bosch

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Inderdaad. Ik heb liever niet een stuk of 40 gedupeerden hier voor de deur.

Streef naar 100% tevreden gebruikers, en vind het echt jammer zulke reacties.

Steek er een hoop tijd en energie in en als je dan zoiets leest is dat echt een domper.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:06    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Borntobewild schreef:
Als je alles even goed leest op de site, zie je dat dat vermeld is, je zou dit mailtje alleen moeten hebben gehad als je je had opgegeven om te bestellen.

Ik heb er alsnog vertrouwen in.

Daarnaast is zijn domein op zijn naam geregistreerd en dus op te vragen.


Ik lees wat hij hier op het forum schrijft.



peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
carfanatics
405 Liefhebber!


Mark
Registratie: 15-12-2006
Berichten: 53
Woonplaats: Den Bosch

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:10    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Nogmaals als je je gebruikersnaam van carfanatics ff hier neerzet dan verwijder ik je account, zodat je geen spam meer van ons krijgt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Borntobewild
Webmaster


Stefan
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 35015
Woonplaats: Utrecht
Leeftijd: 42

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:12    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Daarom dus. ook op diverse oplichiting sites is niks te vinden.
Er is al een succesvolle actie geweest.

Je hoort naderhand wel van mij of ik opgelicht ben of niet.

Daarnaast, via ip, bankrekening en zijn site is hij echt wel te vinden, met of zonder politie.



Peugeot 405, que hermoso culo!



Laatst aangepast door Borntobewild op Di 09 Jan, 2007 18:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
jwstoop
405 Forum gek


Jan-Willem
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 597
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:13    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
wat een druktemakerij hier inderdaad.. Doe ff relaxxxx! Smile


autoloos...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:16    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Borntobewild schreef:
Daarom dus. ook op diverse oplichitng sites is niks te vinden.
Er is al een succesvolle actie geweest.

Je hoort naderhand wel van mij of ik opgelicht ben of niet.

Daarnaast, via ip, bankrekening en zijn site is hij echt wel te vinden, met of zonder politie.


Ik wil het woord oplichting niet in de mond nemen, maar ik zou nooit geld overmaken aan iemand die zich ff aanmeld op een 405 forum ( zonder 405 of andere peugeot Shocked ) daarna zegt niets te verdienen aan de acties en puur voor de hobby uren werk verzet, en ook niet bij zijn eerdere beweringen over de betaalwijze blijft. Shocked Wink



peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
carfanatics
405 Liefhebber!


Mark
Registratie: 15-12-2006
Berichten: 53
Woonplaats: Den Bosch

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:17    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hehe inderdaad!

Bovendien heb ik in de mail gezet dat ik prijs stel op reacties van deelnemers. Deze kunnen ze melden op het forum.


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Le Lion Gris
Drive-hard fan


gchj
Registratie: 1-11-2005
Berichten: 11412

Leeftijd: 21

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:19    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Leuke "wie is wie".

Welkom bij de club.

Sad Sad



Mja. Fatsoen is er niet bij blijkbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls