405 T16 - Maatstaf voor Talent
Club start paginWelkom  GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
  KalenderKalender FAQFAQ   ZoekenZoeken 

XU10J4 ( 205 CTi / 307 SW )
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Zo 24 Jul, 2005 10:08    Onderwerp: XU10J4 ( 205 CTi / 307 SW ) Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo,

Sinds juni 2005 in het bezit van een 405 MI16 2.0 16v uit 1994.
De kleur vd auto is bleu d'arabie ( MOML )

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image

Click to view full-size and click again for resized image




Laatst aangepast door XU10J4 op Zo 12 Aug, 2007 13:44, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Zaleo
Webmaster


Zeo
Registratie: 21-7-2005
Berichten: 2820
Woonplaats: Geleen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Za 30 Jul, 2005 23:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Hoi,

Ik vond het zo zielig, geen enkele reactie op je wekloms woord, bij deze..

Welkom !


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Executive
405 Liefhebber!


Joost
Registratie: 10-10-2005
Berichten: 92
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 0:52    Onderwerp: Thermometer Reageer met quote Add User to Ignore List
Hallo.
Erg handig dit soort fotoos. Heb ook een thermometer, maar die heeft een andere lichtintensiteit dan het klokje. Dacht dat dat wellicht zo hoorde, maar als ik je foto zie denk ik dat er bij mij een lampje stuk is of een verkeerd lampje erin zit. Heb jij trouwens ook het idee dat je thermometer constant een paar graadjes te veel aangeeft ?
Groet,
-- Joost


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 9:02    Onderwerp: Re: Thermometer Reageer met quote Add User to Ignore List
Executive schreef:
Hallo.
Erg handig dit soort fotoos. Heb ook een thermometer, maar die heeft een andere lichtintensiteit dan het klokje. Dacht dat dat wellicht zo hoorde, maar als ik je foto zie denk ik dat er bij mij een lampje stuk is of een verkeerd lampje erin zit. Heb jij trouwens ook het idee dat je thermometer constant een paar graadjes te veel aangeeft ?
Groet,
-- Joost


ja, dat idee heb ik ook inderdaad. maar het staat wel leuk, en het geeft wel een indicatie van de temp. hij geeft ongeveer 2 gr te veel aan volgens mij.



peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Executive
405 Liefhebber!


Joost
Registratie: 10-10-2005
Berichten: 92
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:10    Onderwerp: Re: Thermometer Reageer met quote Add User to Ignore List
XU10J4 schreef:
Executive schreef:
Hallo.
Erg handig dit soort fotoos. Heb ook een thermometer, maar die heeft een andere lichtintensiteit dan het klokje. Dacht dat dat wellicht zo hoorde, maar als ik je foto zie denk ik dat er bij mij een lampje stuk is of een verkeerd lampje erin zit. Heb jij trouwens ook het idee dat je thermometer constant een paar graadjes te veel aangeeft ?
Groet,
-- Joost


ja, dat idee heb ik ook inderdaad. maar het staat wel leuk, en het geeft wel een indicatie van de temp. hij geeft ongeveer 2 gr te veel aan volgens mij.


OK Dank. Ik dacht trouwens dat ik op een andere plak las dat je thermometer kapot is, maar wellicht was dat weer iemand anders (artikeltje waar ook gemeld wordt dat de temp-voeler in de buitenspiegelzit). Mooie auto trouwens !!


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:24    Onderwerp: Re: Thermometer Reageer met quote Add User to Ignore List
Executive schreef:
XU10J4 schreef:
Executive schreef:
Hallo.
Erg handig dit soort fotoos. Heb ook een thermometer, maar die heeft een andere lichtintensiteit dan het klokje. Dacht dat dat wellicht zo hoorde, maar als ik je foto zie denk ik dat er bij mij een lampje stuk is of een verkeerd lampje erin zit. Heb jij trouwens ook het idee dat je thermometer constant een paar graadjes te veel aangeeft ?
Groet,
-- Joost


ja, dat idee heb ik ook inderdaad. maar het staat wel leuk, en het geeft wel een indicatie van de temp. hij geeft ongeveer 2 gr te veel aan volgens mij.


OK Dank. Ik dacht trouwens dat ik op een andere plak las dat je thermometer kapot is, maar wellicht was dat weer iemand anders (artikeltje waar ook gemeld wordt dat de temp-voeler in de buitenspiegelzit). Mooie auto trouwens !!


Je hebt gelijk hoor, het is inmiddels alweer gerepareerd. ( aansluiting van de draden klopte niet )

.... en bedankt voor het compliment. blushing



peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Zaleo
Webmaster


Zeo
Registratie: 21-7-2005
Berichten: 2820
Woonplaats: Geleen
Leeftijd: 44

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:26    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Als die meter in de buitenspiegel zit dan snap ik wel dat hij iets teveel aangeeft.. Deze auto's hebben toch buitenspiegel verwarming...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
Executive
405 Liefhebber!


Joost
Registratie: 10-10-2005
Berichten: 92
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:40    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Zaleo schreef:
Als die meter in de buitenspiegel zit dan snap ik wel dat hij iets teveel aangeeft.. Deze auto's hebben toch buitenspiegel verwarming...


Misschien kunnen we de airco ook via de buitenspiegel laten lopen om dit te compenseren.....


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:43    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
of je zet er een koellichaam van een pc in, die is klein genoeg. Wink


405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
Executive
405 Liefhebber!


Joost
Registratie: 10-10-2005
Berichten: 92
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:48    Onderwerp: buitentemperatuur Reageer met quote Add User to Ignore List
Als we nu zo met z'n allen eens lekker die buitentemperatuurmeter gaan zitten manipuleren, kunnen we net zo goed proberen om dat even door te trekken naar de buitentemperatuur zelf. Omhoog maar hiermee. Zeker op een dag als vandaag. Bleh....
-- Joost

PS. Nog niet eens zo'n gek idee van die pc-vent. Zou er genoeg ruimte zijn ? Wellicht past een kleine ventilator van een laptop wel.....


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
fab405
Moderator


Fedor
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 36059
Woonplaats: Hoofddorp!!
Leeftijd: 49

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:50    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Domme plaats eigenlijk. Helemaal als je een zwarte spiegelbehuizing hebt. Confused

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Executive
405 Liefhebber!


Joost
Registratie: 10-10-2005
Berichten: 92
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:54    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
En voordat je het in de gaten hebt, heb je opeens zomaar 10 reakties op je welkomswoord..........

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage View Car Profile
405glx
Ere-Clublid


Paul
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 15520
Woonplaats: Kampen
Leeftijd: 61

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:55    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
klopt,

mensen hier moeten begrijpen dat we hier een gezellig clubje hebben met allemaal een 405 gedachte w00t


(zo maar uit de losse pols, klinkt goed he!!!) Wink



405GRX405GLX406SV307GRIFFE
en nu een Mini uit 1985!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail View Car Profile
XU10J4
405 Gek


Benno
Registratie: 24-7-2005
Berichten: 1296
Woonplaats: Leeuwarden
Leeftijd: 55

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 14:57    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
zo heb je 1 en zo heb je .. reacties.


peugeot 307 SW 2005 1.6 HDIF 110/ peugeot 205 CTI 1.9 1991

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht View Car Profile
Easterboy
Moderator


Nigel
Registratie: 22-7-2005
Berichten: 17521
Woonplaats: Wolvega
Leeftijd: 37

BerichtGeplaatst: Di 25 Okt, 2005 18:02    Onderwerp: Re: Reageer met quote Add User to Ignore List
Welkom op het forum trouwens... Razz


Met vriendelijke groet,


Nigel de Haan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger View Car Profile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Peugeot 405 Club forum index -> Wie is wie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls