� Geschiedenis �
1991: Introductie van het nieuwe dashboard: een nieuw stuur,
verbetering van de akoestiek, betere isolatie en minder trillingen.
1992: Introductie van een nieuwe afwerking: ST en stijging
van het vermogen van de 1.360 cm³ : van 70 pk naar 75 pk en afschaffing van
de 405 Si.
Afwerking | Cilinderinhoud | Vermogen | Motorcode |
GL | 1360 cm³ | 75 pk | TU3 |
1580 cm³ | 92 pk | XU52C | |
GLD | 1905 cm³ | 71 pk | |
GR | 1580 cm³ | 92 pk | XU52C |
1905 cm³ | 110 pk | >XU92C | |
GR×4 | 1905 cm³ | 110 pk | XU92C |
GRD | 1905 cm³ | 71 pk | |
GRDturbo | 1769 cm³ | 90 pk | |
SR | 1580 cm³ | 92 pk | XU52C |
1905 cm³ | 110 pk | XU92C | |
SRi | 1905 cm³ | 125 pk | XU9DM |
SR×4 | 1905 cm³ | 110 pk | XU92C |
SRDturbo | 1769 cm³ | 90 pk | |
STi | 1905 cm³ | 125 pk | XU9DM |
STDturbo | 1769 cm³ | 90 pk | |
Mi16 | 1905 cm³ | 160 pk | XU9J4 |
Mi16 + Cat | 1905 cm³ | 148 pk | XU9J4 |
Mi16×4 | 1905 cm³ | 148 pk | XU9J4 |
1993: Restyling van de 405 reeks: nieuwe kofferbak (lagere
drempel), nieuwe hoedenplank en nieuwe motoren.
Introductie van de 405 T16 : 1998 cm³ 16v Turbo overboost 220 pk!
Oude motoren | Nieuwe motoren |
1580 cm³ 92 pk | 1580 cm³ 89 pk |
1905 cm³ 110 pk | 1761 cm³ 103 pk |
1905 cm³ 125 pk | 1998 cm³ 123 pk |
1905 cm³ 160 pk | 1998 cm³ 155 pk |
1769 cm³ 90 pk | 1905 cm³ 92 pk |
Afwerking | Cilinderinhoud | Vermogen | Motorcode |
GL | 1360 cm³ | 75 pk | TU3 |
1580 cm³ | 89 pk | XU5M | |
GLD | 1905 cm³ | 71 pk | XUD9TE |
GR | 1580 cm³ | 89 pk | XU5M |
1761 cm³ | 103 pk | XU7JP | |
GRD | 1905 cm³ | 71 pk | XUD9 |
GRDT | 1905 cm³ | 92 pk | XUD9TE |
SR | 1580 cm³ | 89 pk | XU5M |
1761 cm³ | 103 pk | XU7JP | |
SRI | 1998 cm³ | 123 pk | XU10J2C |
SR×4 | 1998 cm³ | 123 pk | XU10J2C |
SRDT | 1905 cm³ | 92 pk | XUD9TE |
STi | 1998 cm³ | 123 pk | XU10J2C |
STDT | 1905 cm³ | 92 pk | XUD9TE |
Mi 16 | 1998 cm³ | 155 pk | XU10J4 |
T16 | 1998 cm³ | 200 pk + 20 pk | XU10J4TE |
� vorige |
1 | 2 | 3 | 4 |
volgende � |