405 T16 - Maatstaf voor Talent
 

� Geschiedenis �


1989: Verschijning van de Break in mei 1988, verkrijgbaar in alle versies tot en met de 110 pk motor.
tijging van het vermogen van de 1360 cm : van 65 pk naar 70 pk.

Afwerking Cilinderinhoud Vermogen Motorcode
GL 1360 cm 70 pk TU3
1580 cm 92 pk XU52C
GLD 1905 cm 71 pk
GR 1580 cm 92 pk XU52C
1905 cm 110 pk XU92C
GRi 1905 cm 125 pk XU9DM
GR4 1905 cm 110 pk XU92C
Grd 1905 cm 71 pk
GRDturbo 1769 cm 90 pk
SR 1580 cm 92 pk XU52C
1905 cm 110 pk XU92C
SRi 1905 cm 125 pk XU9DM
SR4 1905 cm 110 pk
SRDturbo 1769 cm 90 pk
Mi16 1905 cm 160 pk XU9J4

1990: Op de markt brengen van 405 Mi164, de 405 Si vervangt 405 GRi.
Verschijning van de nieuwe versnellingsbak:

BE3 vervangt BE1

Afwerking Cilinderinhoud Vermogen Motorcode
GL 1360 cm 70 pk TU3
1580 cm 92 pk XU52C
GLD 1905 cm 71 pk
GR 1580 cm 92 pk XU52C
1905 cm 110 pk XU92C
Si 1905 cm 125 pk XU9DM
GR4 1905 cm 110 pk XU92C
GRD 1905 cm 71 pk
GRDturbo 1769 cm 90 pk
SR 1580 cm 92 pk XU52C
1905 cm 110 pk XU92C
SRi 1905 cm 125 pk XU9DM
SR4 1905 cm 110 pk XU92C
SRDturbo 1769 cm 90 pk
Mi16 1905 cm 160 pk XU9J4
Mi16 + Cat 1905 cm 148 pk XU9J4
Mi164 1905 cm 148 pk XU9J4


Geschreven door: Jan-Sietze
Laatste bijgewerkt op: 11-12-2005


� vorige

1 | 2 | 3 | 4

volgende �