� Geschiedenis �
1989: Verschijning van de Break in mei 1988, verkrijgbaar in alle versies tot en met de 110 pk motor.
tijging van het vermogen van de 1360 cm³ : van 65 pk naar 70 pk.
Afwerking | Cilinderinhoud | Vermogen | Motorcode |
GL | 1360 cm³ | 70 pk | TU3 |
1580 cm³ | 92 pk | XU52C | |
GLD | 1905 cm³ | 71 pk | |
GR | 1580 cm³ | 92 pk | XU52C |
1905 cm³ | 110 pk | XU92C | |
GRi | 1905 cm³ | 125 pk | XU9DM |
GR×4 | 1905 cm³ | 110 pk | XU92C |
Grd | 1905 cm³ | 71 pk | |
GRDturbo | 1769 cm³ | 90 pk | |
SR | 1580 cm³ | 92 pk | XU52C |
1905 cm³ | 110 pk | XU92C | |
SRi | 1905 cm³ | 125 pk | XU9DM |
SR×4 | 1905 cm³ | 110 pk | |
SRDturbo | 1769 cm³ | 90 pk | |
Mi16 | 1905 cm³ | 160 pk | XU9J4 |
1990: Op de markt brengen van 405 Mi16×4, de 405 Si vervangt 405 GRi.
Verschijning van de nieuwe versnellingsbak:
BE3 vervangt BE1
Afwerking | Cilinderinhoud | Vermogen | Motorcode |
GL | 1360 cm³ | 70 pk | TU3 |
1580 cm³ | 92 pk | XU52C | |
GLD | 1905 cm³ | 71 pk | |
GR | 1580 cm³ | 92 pk | XU52C |
1905 cm³ | 110 pk | XU92C | |
Si | 1905 cm³ | 125 pk | XU9DM |
GR×4 | 1905 cm³ | 110 pk | XU92C |
GRD | 1905 cm³ | 71 pk | |
GRDturbo | 1769 cm³ | 90 pk | |
SR | 1580 cm³ | 92 pk | XU52C |
1905 cm³ | 110 pk | XU92C | |
SRi | 1905 cm³ | 125 pk | XU9DM |
SR×4 | 1905 cm³ | 110 pk | XU92C |
SRDturbo | 1769 cm³ | 90 pk | |
Mi16 | 1905 cm³ | 160 pk | XU9J4 |
Mi16 + Cat | 1905 cm³ | 148 pk | XU9J4 |
Mi16×4 | 1905 cm³ | 148 pk | XU9J4 |
� vorige |
1 | 2 | 3 | 4 |
volgende � |